söndag 13 februari 2011

Vad vi skulle ha gjort...

För den här helgen hade vi en massa trevliga planer. Jag var rätt nöjd med mig själv, ingen liten graviditet som skulle sätta käppar i hjulet för mig inte! I fredags skulle vi ut och äta med vänner. De var tyvärr tvungna att ställa in men annars hade nog vi varit tvungna att göra det. Styvpappan var nämligen tvungen att hämta mig på jobbet för att jag hade så ont på eftermiddagen. Maken fick inte ut vår bil... Den var inplogad, föräldrarnas bil står i garage. Sen låg jag på soffan och kved och halvsov under kvällen.
Igår var jag hemma hela dagen. Vi var bjudna på 30-årsfest och jag tänkte inte riskera det! Lite lagom till det att maken kom hem från sin utflykt till sina föräldrar började smärtan. Pulserande och brännande.
Det var bara att ställa in. Jag var sjukt missnöjd. Maken försökte dämpa mitt missnöje med godis och melodifestival, det funkade temporärt.
Nu är jag på väg mot brunch med T och P. Sen ska jag göra min sista gudstjänst på jobbet. Jag hoppas på det bästa. Sitter här på tunnelbanan med lite förvärkar.
Det är bra med förberedelser men det här börjar bli löjligt!!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar