lördag 19 februari 2011

Jag en oljetanker

Jag kollade på bondfilmen Älskade spion häromdagen. I den slåss Bond mot en skurk med en jätteoljetanker. Jag identifierade mig omedelbart. Med oljetankern... Jag är ungefär lika smidig. Jag har en bromssträcka som är ungefär lika lång som oljetankerns. Jag kräver ungefär lika mycket plats och har samma vändradie. Det roligaste är nog ändå när jag ska vända mig i sängen. För att komma över på högersida måste jag ta spjärn med vänster fot mot madrassen och med kraft flippa mig själv. Ibland kommer jag hela vägen, ibland får jag kämpa lite. Att vända från höger till vänster sida är ett projekt. Jag förstår Knoddas helt som uppvisade viss frustration när han var här med H och inte kunde vända sig.
Nåja, max 19 dagar kvar nu men antagligen kortare. Får leka oljetanker så länge!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar