måndag 1 november 2010

Helgens uppenbarelse!

I helgen träffade vi först H och J och klämde på H:s mage. Där inne ligger ju Knoddas på jäsning men ska komma ut vilken dag som helst. Vi längtar jättejättemycket!!!! Det påstods att jag inte skulle få träffa Knoddas de första veckorna eftersom småsmåbebisar inte ska träffa så mycket folk. RS-virus och sånt.... Men det är ju bara jag! (Undrar om det är många som säger så?!??!!?)
Hur som haver, eftersom H bär omkring på en färdig Knoddas är hon ganska stor. Jag är extremt liten i jämförelse! Det kändes världigt skönt eftersom jag kände mig så himla stor på gymmet häromdagen. Tanken på att bli större har varit lite skrämmande men H är ju kortare än vad jag är och hon är jättefin. Att dessutom kunna bråka med Knoddas lilla fot som stack ut i magen gjorde att det inte kändes så jobbigt att bli så där.
Det är dessutom flera under helgen som har påpekat att jag har en så liten mage. Jag tycker att den tar rätt mycket plats som det är men de kanske har rätt. Behöver jag inte ha världens noja för att jag är så stor. Jag är helt enkelt inte så stor men Ärtan får den plats han behöver i alla fall. Tro mig, det känns när han förflyttar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar