tisdag 21 september 2010

Mammakläder

Idag har jag på mig mina mammajeans för första gången. Magen har sagt "plupp" de senaste dagarna framförallt efter det att jag kunde börja äta igen. Mina vanliga jeans gör ont och jag måste ha gylfen öppen. Inte okej på jobbet.... Vissa kläder fungerar fortfarande att ha trots att (eller hur man säger) vanliga men andra är störtt omöjliga.
Prästskjortorna är lite komplicerade men det är tur det finns skjortbröst!!! Jag har kommit på att jag måste (återigen) sluta jämföra mig. Jaha, min mage pluppade tidigare än andras, det kanske finns dem som har haft mage långt tidigare. Jag är ju i och för sig glad att jag inte bara ser små fet ut längre, ha!
En tanke vore ju att faktiskt rensa lite i garderoben nu. Det är ju lite fullt. Som bland böckerna. Hmm. Ett framtida projekt.
Men kul med kläder är det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar