söndag 19 december 2010

Trasigt revben?

När Ärtan fortfarande låg med huvudet uppåt kändes det vissa dagar som om han svingade sig i mina revben. Efter vändningen har det blivit mycket bättre på den fronten. Problemet är bara att jag tror att han kan ha skadat ett av revbenen på min höga sida. Oavsett vad som händer så gör det ont. När jag andas, ligger, sitter och står så värker det. Jag misstänker att det är en spricka eller att någon muskel fått sig ett blåmärke. Men men... Det är nog bara vila som gäller.
Jag kan glädjande nog meddela att Ärtan gillar gospel i alla fall för han diggade järnet idag när jag jobbade under gospelkonserten i kyrkan. Så länge han låter resterande revben vara i fred så är jag nöjd!

1 kommentar:

  1. Theodore älskar också gospel! Han hörde de ju hela graviditeten och nu somnar han väldigt lätt med gospel i högtalarna.. Somnar han inte så blir han iallafall lugn av det. Kom ihåg vilka låtar han gillar i magen.. ;) Så har ni ett försprång sen när ni har honom i famnen och magknipen sätter i..! Kramar!!!

    SvaraRadera